justin drew bieber

Alla inlägg under november 2010

Av sandra - 20 november 2010 13:17

hejj:D

vaknade halv 12 typ död ;O så typ hoppa ja in i duschen, sen åt ja frukost :D

så nu skulle ja tnda lampan å typ städa färdigt rummet men så gick den sönder-.-

ska snart gå å köpa godis  


dagens hiss och diss:


hiss: de e lördag:D yay!!

diss: trökar sönder... -.-

Av sandra - 19 november 2010 23:33

hejj;P

har precis kommit hem från linnea hade tjejkväll :D åt oss mätta på tacos sen typ kollade vi på film, efter filmen så kollar alla ut genom fönstret och skriker samtidigt!!!   SNÖ!!! snö o.O lixom igår ösregnade de och sen snö?! haha så ALLA typ springer ut och jag sprang ju självklart efter linnea h så hon typ sprang och la sig ner i snön så typ lsparkade ja snö på henne... XD hahaha

appropå ingenting så vill jag ha en piercing i läppen.. :)  och så vill ha en gecko ödla nu,  asså ja älskar ödlor men så kommer ju mamma och syrran bah  ne fyfan ödlor ska vi int ha i huset ja bara vafan jag har den ju på mitt rum!!!! dom e så söta :O asså ödlorna.. ;P

Av sandra - 18 november 2010 20:10

hej bloggen sorry jag inte har bloggat på länge men har typ tränat, ritat  och tränat lite till... :P idag var en jävla skit dag-.- är typ irriterad på alla vet inte vrf men alla ska fan tjöta hela tiden asså ja är int sur på nån speciell eller nåt jag har bara vart jävligt sur och irriterad...<333 så jag typ sitter här å döör! sitter å sönderknarkar  Soulja boy'  haha bäst!!:Paja jag typ började kvart i åtta me slöjd så de va väl rätt okej men men, sen va det spanska-.- det  e fan den tråkigaste lektionen i skolan!!.. bara det att vi hae nån läskig vikarie asså man kan fan inte röra sig föränns(stavning) hon ger världens mördar blickar... det värsta e  ju att jag lekte med hennes dotter när vi va små men hon är helt dum i huvet! xd eehså jag å jssie typ sprang ut i korridoren så länge så man slapp hennes jävla tjöt...

men sen hade vi typ eng å några lektioner till hahah men sen då sista lektionen så får vi reda på att 6orna ska ha basket turnering och saknar några spelare så dom undrar om  nån i klassen vill va me.. självklart e de bara ja å jessie som vill.. så fick vi höra tiderna        No way tänkte ja då.. från 12 till halv fyra vi slutar lixom 1. asså ja älskar ju basket men jag ska träna vid halv 5.   AAAAHH vill ju vara me

juuh!!!!(bara så alla vet ja går int i 6an)...  men kunde de inte varit från klockan 8 till 1 ellr nåt!!!  spelade lite trummor igår de va kul!!  älskar att spela trummor letar efter ett billigt el trummsett  asså ett eltrummsett är bättre för att då kan jag ha lurar så att inte familjen tröttnar på att ja spelar hela tiden:P haha  men e d nån som vet nån stans som dom säljer billiga eltrummsett så kommentera gärna:D<3333  

Av sandra - 16 november 2010 15:04

heejj:D

nu sitter ja å sönderknarkar joey som vanligt;P haha  kom pricis hem har vart på torget å fikat(mums)...har börjat me nåt konstigt projekt i skolan.. måste räkna i kvadratmeter-.- så har lixom lust att dunka huvet i väggen å hoppas på de bästa!  hahaha men  nu ska ja städa mitt rum för ja ska möblera om ja kommer att ta ett kort och lägga upp:P<3333 see ya later...!(stavning) haha  

:O

Av sandra - 14 november 2010 15:17

hejj bloggen!:D

hej hej nu har jag kommit hem från sötaste elin så nu har jag packat upp mina grejer, sitter å lyssnar på Joey Diamond<3333 asså jag har blivit beroende av hnm!:O  lööve him*!  men asså ja kollade ju på streetdance  igår me elin såå sjukt bra ni måste se den!!! :O ehhh aja men....e ska träna snart-.- segt orkar int! ja dansar ju steetdance också men vem fan tränar på söndagar?! de e ju det ja gör!!!:O men aa skriver mer sen;P<333 love ya!!

  

Av sandra - 14 november 2010 01:18

tjena bloggen! :D

elin e as trött så vi får la gå å lägga oss...! sitter å kollar på videoklipp på joey diamond<3333  i lööööööve him!!<33 mene godnatt sötisar! bloggar mer imön:P<3

  

Av sandra - 13 november 2010 22:54

sitter å dunkar 50 cent me elin:P hahahahaa så springer typ runt å dansar:P


Av sandra - 13 november 2010 22:25

fan va bra den va:O

asså vi har kollat på streetdance fan va bra!! så springer runt och dansar streetdance nu:P  vi går ju i typ streetdance men ska nog börja riktig asså seriös streetdance nu!;P kommer inte på nåt mer att sääga mer att jag bloggar mer sen;P

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards