justin drew bieber

Alla inlägg den 23 november 2010

:S

Av sandra - 23 november 2010 20:03

heejj :D

asså jag kom i fredags på att ja har no prov imon  och ja tänkte men det är bra jag har hela hälgen på mig att plugga, för ja tänkte att jag har min no bok hemma så ja kan plugga när ja kommer hem:)

men så kommer ja hem och tänker börja men då jävlar ligger den bok jäveln inte hemma så då kan ja ju inte plugga!!!  AAAAAH!!  så igår då  försökte ja plugga lite men va så sjukt trött så typ somna^^

så idag ringde ja linnea när ja kom hem så hon fick komma hit så hon hjälpte mig att plugga men jag har ett helt jävla kapitel kvar! :O :S jag har huvudvärk också.... -.- som vanligt. appropå ingenting så har ja kommit på att jag faktiskt gillar lakris xd  jag hatade lakris förut men så fick ja nån  konstig lakris sak av en i klassen å efter den stunden så var ja i himmelriket kan man väl säga :P hahah


å de va så kul i skolan för att jag gick bakom några killar å dom pratar om new moon XD  så jävla kul dom bah:  ja asså ja tkr faktiskt att första filmen e bra men new moon är så konstig men helt okej assså... xd hahaha  inte för att jag tycker att killar inte kan kolla på twilight men det lät så sjukt roligt..xdja hade snöbollls krig me jessica idah jag typ dödade henne!! mohahahah  asså ja vet inte hur många gånger hon ramlad...  hon sa till mig bah kan inte du också ramla? jag kan ju inte putta ner dig juuh!!! hahahaha men får blogga mer sen<3333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards