justin drew bieber

Alla inlägg under januari 2011

Av sandra - 28 januari 2011 15:17

tjena bitches!<3

har int bloggat på ett tag sorry för det^^

ska börja lägga upp lite av mina teckningar av typ vargar^^ å lite sånt :P

eeh aa igår så kom ja hem mådde inte så bra, så typ kolla ja på tv hela kvällen till typ 10 över 11 elr nåt så typ la ja mig vaknade ett av att jag allvarligt talat skulle dö snart! asså ja hade asså så här sprängande huvudvärk kunde fan int sova så ja tog en huvudvärks tabblet? tablett? hur fan stavas de?! XD aja iaf  sen så låg ja vaken till typ halv tre-.-' jahopp men ja gick till skolan idah-.-' men gick typ hem vid musiken för vi skulle spela gitarr ja tänker fan inte sitta  vid alla som spelar så jävla högt...

eeh aa men mår bättre nu, är typ trött :P elin kommer sen så ska hon sova över här :D och imon åker vi å badar ;D



veckans låt äääär.....trummvirvell""""""""    Usher----more ;D

Av sandra - 18 januari 2011 19:43

...

Av sandra - 17 januari 2011 22:33

10 saker ni inte visste om mig...

 

  • jag kan inte döda djur inte ens en liten fluga...
  • jag gillar inte att sova borta hos andra...
  • jag gillar faktiskt att kolla på fotbolls matcher haha.
  • jag gråter ganska ofta :'(
  • jag har inte haft pojkvän på typ tre år :O
  • jag skämmer ofta ut mig inför folk vilket jag hatar!
  • jag HATAR mitt hår...
  • jag kan inte skriva elr rita me en spetsig penna :)
  • min idol är chris brown...
  • jag är LIVRÄDD för DÖDEN!
Av sandra - 17 januari 2011 22:21

tänkte bara skriva vilken veckans låt är och det är:::::::   just a dream-main -nelly...

så bra så lyssna på den så ses vi!


eller aa kan ju lika gärna skriva om min dag dårrå.. ;p

de började me att ja gick upp halv nio efter som ja börjar halv tio :d gött

sen så åt ja en risifrutti asså ja kan int äta på morgonen så ja fick ta å trycka i mig en sån... btw äter nästan aldrig de bara så ni vet^^

sen så satte ja på platt tången å aa platta håret fast  de blev helt konstigt i luggen så ja satte upp de i en tofs istället...^^

sen så sminka ja mig och ja måste bara säga att ja hatar mitt HÅR!!!

ja ska låta de växa sen ska ja färga det svart och göra underluggen turkos blå :)

såå snyggt!!

aja sen så kom jessie så gick vi till skolan-.-' å typ asså de va typ två 6or som satt i sitt klassrum å kolla på oss å typ skratta ihjäl sig för dom såg mig å jessie när vi typ hallka för de e såå halt!!! så vi typ aa.....-.-' ses imon<33





...

Av sandra - 17 januari 2011 17:14

Av sandra - 17 januari 2011 17:05

asså fan va ja älskar killen...<333 grymt duktig!

Av sandra - 14 januari 2011 15:15

hejj alla söta!<33

nu sitter ja å kollar på mtv å dricker varm choklad samtidigt som ja käkar russin xd

igentligen så gillar ja int ens russin xd aja men har int bloggat på ett tag men har typ tränat hela veckan å vart sååå trött...xd

hade matte prov igår-.-' gick sådär får väl åtminstone G :/

eeh aa ska börja me veckans låt tkr jag :D

så veckans låt eeeee...................................Right now (na na na)-Akon 


:D hopp bloggar mer sen :D ses sötisar...<333

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards