justin drew bieber

Alla inlägg den 28 april 2012

Av sandra - 28 april 2012 20:50

NIALLS PERSPEKTIV:


klockan är 6 och jag kan fortfarande inte sova, det är den första dagen i den nya skolan idag.

mina föräldrar envisades med att vi skulle flytta från irland, jag ville verkligen inte men jag kunde ju inte bo kvar i irland själv.

så vi flyttade till London för två veckor sen, så nu ligger jag här och ska börja skolan om två timmar.

 -Niall, you got to get up now! skrek mamma från köket.

 -Yeah im coming! svarade jag och tog på mig kläderna medans jag gick ut till köket.

 Hi mom.

 - Hi sweetie, are you nervous?

 - no not really, i just.... äh nevermind.

 - What? what is it? frågade hon med en bekymrad röst.

 - it's just that i were so popular at my old school, i had like millions of friends!

 and now.... maybe im just normal here..

 - You know, it's okay to be normal..

 - Yeah i know. it's like.. yeah i don't know.. i will just miss everyone! sa jag och började tänka på alla mina vänner.

 - the bus is here. sa mamma.

 -yeah well i'll see you later. sa jag och gick till bussen.

 - Niall! skrek mamma. everything will be alright today, okay?

 - Yeah, sa jag och gick på bussen.

  alla på bussen blev helt knäpp tysta när jag gick på, det kändes konstigt.

förr va jag så populär, jag kände alla och alla visste vem jag var! nu vet ingen.

- Hi, im harry! hörde jag en röst säga  bredvid mig.

- Hi, im Niall.

- You can sit here if you want? sa han med en vänlig röst.

- Thanks!

- So you're new? where do you come from? sa han.

- yeah i am, well im Irish. sa jag med en stolt röst.

- Really? thats cool

- yeah, so.. uhm the school, is it good? frågade jag lite nervöst.

- Yeah it's great! and you should see the girls they are gorgeous! if you know what i mean.

 - hahah thats awesome!

- well look we are here! you see those girls right over there? sa harry och pekade mot skolans gympa sal.

- yes i see them.

- thats the cheerleaders! the're pretty HOT!

- hahaha, skrattade jag medans vi gick av bussen.


BONNIE'S PERSPEKTIV:


- look! skrek amber till mig och summer. it's that new guy!

- what? who is he? frågade jag lite undrande.

- i don't really know, the teachers said that he came from... i forgot! well his pretty hot! sa amber.

- his not that hot. sa jag snabbt!

- i hope that he will start in our class! sa summer glatt.


eehmm ja det här va första kapitlet av min fanfic. hoppas ni gillar den! jag har vart jätte slarvig me stavning och stor boktav å sånt men de lär ni ju inte dö av!

 det här är alltså en One Direction fan fic! jag har nog tänkt att göra om hela boggen till en one direction blogg istället.

förklarar mer nästa gång.


well enjoy!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards