justin drew bieber

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av sandra - 1 januari 2011 02:23

klockan e nu halv 3 å ja trökar ihjäl!!!-.-' ja har kollat på alla som smäller raketer... ;p

själv va vi lite efter å smällde dom typ kvart över tolv ;O

sitter här me en 2,25a å försöker att komma på va ja ska skriva samtidigt som ja vill lägga mej men neej! ingen e social på msn elr sms så ja lixom aa döör...-.-'

försökte ta lite bilder på alla raketer men de gick la sådär :P får typ tusen sms gott nytt år :D men när man skriver tillbaka så får man inget svar. ;D

och kom på att ja int skrev om min jul ;O

på julafton så vaknade ja sen så åt ja frukost å gjorde mig i ordning sen så gick vi till min brors grav å tände lite ljus å så, sen till kusinerna å kolla på "kalle anka" hahaha de e en traddition... X) å sen så åt man la mat å öppna paketen^^ tihi :) aa fick mkt bra saker! :D blandannat ett täcke som ja har önskat mig så nu sover ja som en stock när ja lägger mig XD aa nu sitter ja å läser lite bloggar, lyssnar på musik.

Lady Gagas "teeth" sååååå braa asså ja älskar lady gaga elr a lixom int så ja har miljarder me bilder på henne å tusen låtar på moblen men hon e braa! ;P ne bruno mars e min idol och några andra men XP

har kommit på att mina grannar e helt dumma i huvudet om ni e intresserade :)

men aa nee vi hörs imon antagligen XP loove ya!<3333  

och "gott nytt år på er alla!"<333


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards