justin drew bieber

Alla inlägg den 9 december 2010

Av sandra - 9 december 2010 19:50

vad är kärlek......

va e kärlek igentligen ja har ju själv int vart me om riktig kärlek det suger ju...

jga har gillat många killar men ingen har vart mogen nog för att vara en riktig pojkvän...  dom har varit så där omogna så dom frågar på en, och dumpar en typ en vecka senare...ja va ihop me en kille en hel sommar, sen skickade han ett så jävla töntigt sms "ja gör slut men ja gillar dig ändå"  vem fan skriver så, gillar du en person så gör man int slut!!! sånna fall kan han ju skriva typ men vi kan ju vara kompisar.. till och med det e så jävla töntigt......så omogen kille asså nu går vi förbi varandra varje dag han tittar knappt på mig..."gillar dig ändå" hade du gillat mig "ändå" så hade du ju pratat me mig?!!  aja kommer typ int på mer att skriva men men bloggar mer sen elr imon :) 


                                                  
                       XOXO/ sandra

-.-

Av sandra - 9 december 2010 19:34

hello bitches! :D


ligger åh e sjuk-.- va hemma från skolan idah men kl 1 skule ja göra prov så ja fick gå dit ändå  i typ en halv timma kanske, sen gick ja hem till syrran :) så

satt vi å spela spel en stund å ja vann ju självklart...............................inte..  :/ hahaha men nu sitter ja framför tv:en och nördar å äter choklad muffins   

vill bara att klockan ska bli åtta så att vampire diares kan börja!!!! AAAAAAAHHH trökar sönder!! tänkte ja skulle börja lägga ut lite mer musik..... och så har ja ju glömt av min lista som ja skulle skriva varje dag så nästa inlägg handlar om dag 5 på min lista :)


                                                  
       XOXO/ sandra<33333

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards